For so long these streets were my home.



Nu har jag suttit här ett tag, skickat ett mejl till en person... Som jag inte pratat med sen i sommras. Men, som sagt spontana mejl eller meddelanden. Det är alltid roligt att få, så why not. Jag tror det var "rätt" läge nu med efter allt som hänt. & innan allt detta kollade jag på Jordon rättsläkaren, som har blivit en vana för mig. Denna serien och älskade Scrubs, yap där finner man mig i soffan på vardags kvällar. Till Jordan så blev det en stor Redbull och mackor med tonfisk röra, YUMZ! Nu skall jag lägga mig i sängen, aktivera Ipoden till öronen. Lyssna på Steer Clear och helt enkelt försöka somna. Imorgon skall jag upp hyffsat tidigt enna. Godnatt då folket, sov gott. Love,

Kommentarer
Postat av: Carro

möjligen, ingen kan ju veta säkert förens Danny själv säger att dom är tillsammans ^^ så vi får vänta och se :)

2009-01-20 @ 07:57:54
URL: http://mcflys.blogg.se/
Postat av: Elli

jag gjorde tonfiskrora igar ^^

that's so sommaren '08, and i miss it ;/

2009-01-20 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0