I was gonna clean my room.

Gud, har verkligen inte haft något intressant att skirva här känns det som. Har egentligen inte det just nu heller, men vafan måste ju uppdatera lite (; Haha! Idag har jag segat och städat, självklart hade jag hög volym på iPoden & sjöng som en jag vet inte vad.... Haha, kul hade det vart om jag sedan upptäckt att grannen eller någon kom in i huset när jag stod där med iPode på högsta volym och ah. Aja, en av låtarna jag lyssnade vart denna, I like. Liksom gammal men lika bra, och påminner mig alltid om "Disturbia" och den filmen är bland mina favoriter. Thih ^.^ Nu skall jag äta middag, för jag är ganska hungrig! Men, orkade inte ät frukost förut för käkade kina mat vid 02.00 någon gång inatt! Bra änna. Nejmen, skriver nog något mer intressant här senare, eller kanske inte? =) Hey sålänge.


Kommentarer
Postat av: minaya

Hej.. Kikar in lite. Hoppas du får en fin lördag. Kram

2009-01-31 @ 18:30:01
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej. ja det är det min blogg handlar om. Min väg mot mitt mål. :-D

Jag har kämpat ett tag nu och det är så skönt att äntligen få se att det tar fart!



Allt bra med dig?

2009-01-31 @ 18:45:00
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0