My worst nightmare.

Just nu sitter jag här och är allmänt nervös inför mötet i skolan. Jag och mams åker härifrån vid kanske 15.30någongång, för mötet börjar 16.30. Det tar en stund för mig att komma till skolan, så... Det blir väl lagom. Men som jag sa, jag är äckligt nervös. Jag vet inte varför, kan bero på att det är ett möte mellan mig,mamma,rektorn,konsulenten och min klassföreståndare. Fyfan, jag längtar tills allt detta är över och tills jag är hemma igen! För just nu så känns inget särskilt kul, vad jag än skulle hitta på. Neps, så nu skall jag göra moster sällskap som komit hit (: Love,

Kommentarer
Postat av: gabriella

tack, jag vet! :)

2009-01-19 @ 15:13:39
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Erika

oj det var inte dåligt ;) jag har bara sett dom en gång men det blir nog fler gånger :) speciellt om dom skulle komma till danmark i sommar eller när det nu blir!

2009-01-19 @ 17:12:50
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0