rise or die trying.

Ciao

Hey everyone,

Just wanted to say a late happy new year. Hope you all had a good one. We're all enjoying a few weeks off with family and on our holidays, getting ready to start writing and recording new songs.

We can't wait to get Radio:ACTIVE out around the world. We had an awesome time in Brazil last year and we can't wait to come back. We're really pleased we're coming back to Japan too, it's been a few years since our last visit and we can't wait to play some shows for you guys.

We really want to get to as many places as possible, we know we have fans all over the world and you've been waiting for us to come...believe me, we REALLY want to get out to America and Europe too. We're trying!

And for all our lovely British fans, working on a load of new songs so it wont be long.

Anyways...bit of a pointless blog but since im the only one who does these things I thought i'd say hi! I'm in America at the mo so I gotta go make the most of the sunshine!

Ciao

Tom
x



jag älskar att läsa sådant som grabbsen skriver, man blir så glad! det känns skönt att veta att allt går bra för dem, och hey tom i america? wtf. haha vi vill ha honom i england. <3 thihi ^.^ hoppas han har det bra där iallafall.

annars så gör jag inte mycket just nu.. sitter och kollar lite efter au pair familjer, för tanken har slagit mig några gånger. och jag hittade en familj som hade varit helt suverän. får se lite om jag kanske skall ta och skriva till dem för skojs skull?! kanske hade detta varit ett bra alternativ för mig. allt dem skrev stämde liksom in på mig, och det roliga är att dem faktist flyttar här ifrån sverige dit. vilket skulle kanske underlätta lite? men nu skall jag inte ta detta på för stort allvar, kan ju vara kul att kanske skriva och se vad som händer. nog talat om det, nu skall jag se lite på tv, sen skall jag nog sova. känns som det kanske är dags? skall försöka komma upp tidigt imorgon.

vart även inne på msn sidan där jag läste lite om kändisar, då kom det upp två bilder på lindsay lohan och en söt kille.


visst söt? jag blir så glad, för jag har verkligen inget emot lindsay. hon ser så lycklig och glad ut på denna bilden. och visst är hon söt? håret som ser så naturligt ut, den slappa tröjan som visar lite av hennes vackra hy med massor av fräknar? huh jag tyckte iallafall det vart lite gulligt.. nej nu skall jag dra mig från datorn! (& innan det tänkte jag bara säga att jag lyssnar lite på "four year strong", som faktist är himla bra. så om någon har deras låtar, skriv till mig så får ni skicka haha!) nuså; sov gott peeps! love, 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0