Trying to keep my head on straight.

 
Dagens outfit-rotade lite i garderoben.



Idag har det inte hänt så mycket, jag har fixat endel med musik och sådant! Lyssnat på nästan högsta volym i iPoden och liksom bara tagit det lugnt. Moster var här förut med, det blev en god frukost och sedan fika... Nu börjar jag bli sjukt trött, skulle bara vilja sova. Men det är nog ingen bra idé eftersom jag aldrig kommer somna ikväll då. Solen sken även idag, vilket gjorde en på bättre humör :) Men nu blåser det och börjar bli mörkt... Usch! Sommar tack? Funderar på att ta en promenad hem till Camilla lite senare, om jag orkar. Så vi kan ta några omgångar "skitgubbe". Fårse hur det blir med den saken. Nu skall jag se en sväng på tv, och kanske ta mig något att äta ^.^ Love,

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jo, precis, en ny trend:)

mysoutfit och fin du är!

2009-01-20 @ 16:19:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Eveliina

sv: Jaa det är hon verkligen! :)

2009-01-20 @ 17:04:44
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0