Life is better off the line.

I may not know
Where I'm heading for
So I think I better get wise
And just enjoy


Gårdagen tog en hel vändning, sprang in i duschen slängde på mig sminket... Sedan började jag gå hem till Camilla där hon, Jocke & Johannes var. Men direkt när man kommer in genom dörren så blir det klädpoker? Fan jag suger påpoker! Fast det gick ändå hyffsat bra, jag åkte ut näst sist! =) Men det slutade ändå att alla dansade runt i underkläder, haha! Mjo men det var trevligt, fast köra klädpoker när man är nästintill nykter? Hmmmm >_< Dock blev det inga bilder, hade inte med mig någon kamera. Iallafall så vart jag väl dä vid kanske 23.00 tiden? & inte hemma förens runt 04.00, fan vad jag vänder på dyngen? Men det är bara roligt.... Idag skall jag nog bara ta det himla lugnt, och njuta. Sen måste jag faktist börj ta tag lite i mitt liv, för det funkar inte att inte gå i skolan och bara sitta hemma. Utan antingen får jag börja jobba, gå på praktisering eller söka till en ny skola nu innan onsdag så att jag kan börja till hösten. Men fan, jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra. I dagens läge med alla börser och sådant, hur lätt får man ett jobb? Och hur sjutton kan man ens få ett jobb utan utbildning? Ne, jag vet inte vad jag skall tycka om dagens situation. För egentligen handlar det mesta om att ha kontaker, har man bra kontaker så kan dem alltid på något sätt fixa jobb till en. Hmm, sen beöndrar jag dem personer som pluggat upp sig, och satsat allt till att bli läkare osv. Förvisst är man bra? Men, vad tar ens liv vägen? Allt kan inte handla om jobb, det är nog inte meningen att vi bara skall jobba i detta livet! Visst ibland känner jag verkligen det här suget, fan vad jag vill bli en pluggis och bara plugga,plugga,plugga så att jag kan få ett jobb med bra betalt. Men det är helt enkelt inte mig. Det är inte min typ av jobb, jag är mer "praktiskt". Gud vad jag skriver.... Skall ju inte tråka ner bloggen med meningslöst skrivande :) See ya later aligater! Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0