I don't wanna smoke all these cigarettes no more.

Går kvällen spenderades hemma hos Sasha, mötte Gabbe på bussen så var vi väl vid Hadward vid 20.00 tiden. En lugn kväll, skönt att få träffa brabrabra kompisar :) Saknat er. Jag menar det kan ju inte gå 24 dagar imellan vi träffas bara för att jag hoppat av. Skärpning på mig. Pratade även en hel del med Emelie på telefon. Hon är en bra människa! Senare vid 22.00 tiden kom Linn. Vi dröjde kvar hos Sasha till runt 01.00 tiden sedan började vi i prencip powerwalka till färjan, det tog oss 55 minuer.och ändå missade vi den precis. Allt detta för att vi gick fel, hamnade i en skog med skit hala berg där jag halkade, Linn gick ner i en damm och ja... Vad skall jag säga? Det gick skit, vi var hur nära färjan som helst men kunde inte ta oss förbi den jävla dammen. Så vi missade den. Fick sedan sitta och vänta på nästa färja i 40 minuter, sedan sova på färjan i 20 minuter innan den började åka. Tacka gud för att Linns syster och hennes pojkvänn kunde hämta och köra oss hem från färjan. Annars hade det blivit en väääldigt lång promenad hem, och dem 55 minutrarna från Fotö till färjan hade vart som en liten del av den. Men tillslut kom jag hem klockan var runt 03.00 och äntligen fick jag lägga mig i en varm och underbar säng. Dock vaknade jag imorse och hade ont i halsen, tacka gårdagens promenad för det (; Höhöh! Aja that'sall about it. Love,
 



Värdelös bild på min outfit.

Mig själv.

Hannes & jag.

Hannes, jag & Gabbe.

Hannes.

Jag.

Anna-Maria, Sasha, Madde & Axel.

Oscar & Ollan?. (Alltså den hatten x'>)

Plinn & Hannes.

Madde & Axel.

Puss&Puss.

Ollan, Anna-Maria & Sasha bästa Sasha.
 
Hannes.

Oscar & Linn.

Oscar.

Ollan & Anna-Maria.
 
Madde.

Hannes & Linn.

Kommentarer
Postat av: Hadward

Jag gillar den bilden när jag kärleksförklarar mig för ölen!

2009-01-25 @ 15:25:00
Postat av: Linda.

Klart du gör (;

<3

2009-01-25 @ 15:43:56
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahhaha JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FÄRJA.

Och emil är ett svin:) punkt slut

2009-01-25 @ 22:57:37
Postat av: Linda.

Jo jag märkte detta, omoget? :S

2009-01-25 @ 23:40:11
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0