worst song ever.

okey, helt rätt hade jag i förra inlägget... jag vart påväg att bli sjuk, riktigt sjuk! blöh. för efter att pratat i telefon med camey så kunde jag inte ta mig ett varmt bad eller dricka chailatte. jag har käkat en macka och levt på vatten sedan i torsdags... fyfan, säger jag bara. det kanske räcker? skall åtminstonde försöka få i mig lite mat idag, nu när jag kan se på det utan att vilja spy? en himla lättnad nu när man faktist kan gå runt lite i huset utan att känna sig svimmfärdig! men dock är min hosta kvar som gör ont i hela lungorna. men nog klagat, min höga feber är borta! men jag tror ni fattar ^.^ det jag skulle komma fram till är att jag varit säng liggande sedan dess, sett suddigt osv.. så något bloggskrivande har jag inte ens haft i tanken :)

tänkte bara skriva och förklara, nu skall jag försöka få i mig lite glass, det borde funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0