This love will last though years may go.

Angående Michael Jackson... Det är sjukt att kungen av pop gick bort aldeless för tidigt. Han har verkligen satt spår här i världen. Jag kommer ihåg när jag och min bror var små, vi hade ett tv spel med MJ, och vi älskade det. Har för mig att man var hans karaktär och gick runt på gatorna till hans musik, dansade ner massa onda killar och hoppade på bilar. Samtidigt som han gjorde sina typiska "skrik" hehe. Jag måste säga att det var himla sorgligt att se alla människor när dem tog avsked, och hans guldkista som låg där. Men det var verkligen ett fint avslut,och man får verkligen hoppas att han såg det på något sätt. Synd att han inte fick göra dem här femtio showerna, tror verkligen han hade behövt se alla människor som fortfarande älskade hans musik och sket fullständigt i media! Sen var det sjukt sorgligt att höra hans dotter i slutet, det var starkt gjort av henne och helt rätt. Jag vet själv hur det känns att mista sin far, och det är något som alltid kommer finnas kvar. Men jag tror iallafall att MJ var en bra människa, för snäll för sitt eget bästa. Han förtjänar verkligen titeln "Kungen av pop". Mamma har berättat lite om när hon såg honom häri Göteborg för många år sedan, 1993? tror jag det var. Sen berättade hon när hon och min pappa var på Säve flygplats intill en fotograf. Det hade kommit en svart limosin... Och när den skulle köra förbi så stannade den vid dem, och Michael hade tänt lampan så att dem såg att det var han, så vinkade han och sedan hade dem kört vidare. Han tog sig verkligen tid till sådant, för det är sånt man som ett fan uppskattar! Tex så såg jag på en av hans konserter som vart på tv efter ceremonin.. Han tog upp ett fan på scen och kramade henne, höll henne i handen, tom. gav henne en puss.. Det är något hon kommer kunna leva på i hela sitt liv. Shit nu har jag skrivit hur mycket som helst, rest in peace MJ.



(Beat It, bara för att den var med på tv spelet)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Fint skrivet, Linda. :')

2009-07-18 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0