Australia.

Hey allihopa!

Ni släckte väl all belysning mellan 20.30-21.30? Det gjorde iallafall jag, eller vi hemma hos Camilla :) Under den timman så hade vi levande ljus, coke och spelade kort. Det var mys! Sen så kollade vi på Australia, en jätte bra film (BLOODY GOOD)! Verkligen sevärd. Den var liksom spännande från början till slut, och väldigt gullig men samtidigt sorgsen... Den får en att tänka på allt som hänt och händer ute i världen.. För visst är vi ändå naiva, "det kommer aldrig bli krig här, det var sådant som hände förr".... Men det händer faktist nu också, och jag skall sluta vara så himla naiv! Okej nog om det - den var bra så se den! Annars så kom jag precis hem efter en trettio minuter lång promenad från Camilla. Nu skall jag aldeless strax sova skall bara släppa ut Chakira & Prinsen så att dem får kisse kissa! Så får dem sova med mig inatt, är ju faktist lite mörkrädd!

(Btw så är verkligen den lilla killen 'Nullah' i Australie bland dem sötaste små barnen jag sett, efter min lillasyster då!)
X


Kommentarer
Postat av: Sessan

Den vill jag se! Jag tanker ju forsoka dra ivag till Australien nasta ar o jobba dar me innan jag slutar med au pair:andet. :)

2009-03-31 @ 15:14:50
URL: http://sessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0