Even though she doesn't believe in love.

Idag är det helt enkelt inte riktigt min dag, mår inte alls bra! Jag vet inte vad allt kom ifrån, men efter att jag somnade igår klockan 18.00 så sov jag fram tills 09.00 idag. Okej, vaknade antal gånger av att jag inte kunde andas..... Undrar om jag ens sov i natt, jag har ingen aning! Usch säger jag bara, det var ingen rolig natt! Detsamma idag har jag inte gjort något alls, bara sovit och sovit lite till. Har en hemsk huvudvärk och är riktigt förkyld. Det suger! Längtar inte alls tills jag måste gå ner till stallet. Nu skall jag noga försöka resa mig upp utan att känna mig yr! För känner nog för en kopp varm Oboy! Tänkte bara skriva här så ni vet att jag lever. Adios amigos. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0