I wish you the best on your way.

Vet ni vad? Det har vart underbar vår här i Göteborg i flera dagar nu... Galen som jag är solade jag faktist i bh en dag. Men nu är det snö, halå? JAG VILL INTE HA SNÖ NU! Det räcker tack? Kvällen har iallafall spenderats framför tvn, såg dokumentären om Fritzl, efter det ett varmt och skönt bad i en timma - haha det blev sålänge för att jag pratade med camey på telefonen. Efter det blev det såklart Scrubs och Ben & Jerrys! <3 Nu skall jag sova, är faktist riktigt trött! Förresten vill jag ha ett jobb här och nu, tjäna ihop mina egna pengar och kunna göra det jag vill. Gah! Gosch man, som alltid Emelie säger. Puss & Godnatt då! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0