It's the one that I've tried to write over and over again.

Nu skall jag koka mig lite nudlar, tro det eller ej... Men mitt andra paket idag! ;)
Sedan skall jag krypa tillbaka här i sängen och kolla vidare på The Hills, mys!

Jag funderar lite på att klippa mig imorgon och tona håret mörkare brunt igen.
För det börjar närma sig min naturliga hårfärg, det blonda vill fram... & jag trivs väldigt bra i att vara brunett, sen har det väl sina reasons också :) Haha! Får helt enkelt se. Sen borde jag åka och hämta mitt pass som jag gjorde för två veckor sedan >__< Kunde lika väl väntat nu när inte resan blir av. (Söker ny aupair familj). Anyway, sen måste jag förbi tandläkaren igen. Uhhhh, all this shit. :D Night night.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0