Pinch me I must be dreaming.

Oh happy day -  o h  h a p p y  d a y  !

Nejmen en himla ärlig dag idag, vaknade tidigt, ringde Camilla sedan möttes vi upp i stallet vid 10.00 tiden. Det här gjorde vi uder våra tidigare dagar. Men nu kanske det kommer tillbaka. Kanske att man kan få tillbaka sin kropp, sin motion, och sitt intresse för ridning. Anyways, himla skönt var det att bara komma ut och ta en liten snabb galopp och sedan komma tillbaka från ridturen och fika med kaffe & bullar. Yum!

Haha när vi skulle fika kom en jätte gullig kille (närmare 75 år?) mohaha in i fika stallet och gjorde oss sällskap. Seriöst väldigt trevlig man! Han ursäktade sig lite, undrade ifall vi blev skrämda över att han gjorde oss sällskap. Nej nej nej självklart inte svarade vi utan att tänka mer på det. Sen sittar Camilla där bredvid han, jag står och fixar med kaffe bryggaren, kollar tillbaka mot Camilla och mannen, ja mannen står då i sina underkläder, som jag inte riktigt var beredd på. Nej, fick allt hålla för munnen för att inte skämma ut mig mer! Tyckte det var lite gulligt, han skulle bara byta om och det var det han frågade oss om. Så att vi inte skulle dö >_< Men han var så söt, han berättade att han träffat sin fru när dem både var 15 år. Sedan dess har dem varit tillsammans. Hey? Hur gulligt är inte det? Det är något som få får uppleva, att leva med och älska någon i hela sitt liv. Sjukt gulligt!

Sen var det begravning för Agneta som gått bort, jag var tyvärr inte där. Men det är enormt tomt utan henne och hon är saknad! Vi skall ta väl hand om Sanni. R.I.P.


Över till annat, jag låg och pratade med Camilla i telefon förut när jag badade.
Här kommer en del av konversationen:

Jag: Ja, det kan ses som ett dilemma...

Camilla: Vaddå dil??? Vad sa du?

Jag: Dilemmmmmaaaaaaa.

Camilla: Ja, du menar det ordet som var med i en sång om Jesus?

Jag: What?

- Tyckte det var lite roligt, vad fick hon liksom Jesus ifrån xD Lilla gumman.

Jag har iallafall spenderat min kväll framför tvn. Kollade på ett program som heter "Raw" fan vad jag garva, sjukt kul! Sådant där komiker program, svenskt... Verkligen roligt mahaha!

Så nu bärjar Scrubs om 5 minuter, kanske dags att springa tillbaka till soffan?


Nighty night night XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0