Woke up from dreaming.

I lördags när alla hade åkt hemifrån så satte jag på riktigt hög musik - McFLY såklart, sen sprang jag runt i underkläder, dansade lite och fixade mig samtidigt. Sen dök Camilla upp. Vi spelade kort, drack Kaffe och åt lite mörkchoklad till det. Vid 22.20 började en jätte söt film på tv, som vi kollade på. Innan vi skulle sova skulle vi gå en liten sväng med hundarna på tio minuter... Men vi fick ett flipp och gick en runda på 7 km, inte nog med att det var långt. Utan vi gick i en skog, över ängar mitt i mörkret. Puh! Men det var mysigt ändå och vi var väl hemma efter 02.00 någongång, sedan somnade vi gott.





Igår vaknade vi tidigt, vid 09.00 tiden... Camilla sov som sagt över här! Vi åt en god frukost innan vi begav oss ner till stallet. Vi var ute och red en sväng i det underbara vädret, sen var vi hemma hos mig igen vid 14.00. Då käkade vi en jätte god middag, och sedan fortsatte dagen med kortspel och Kaffe innan jag följde henne en bit hem. Vid 18.00 somnade jag i sängen, mådde sjukt illa.




X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0