I feel so tired, put myself into bed.

Idag har jag ärligt talat inte gjort särskilt mycket... Vaknade ganska sent allt detta för att jag hade ont i magen. Sen "jobbade" jag lite, eller rättare sagt hjälpte till. Det var så lite så, Agge! Anyway, efter det hem! Där håret blev aningens kortare och mörk brunt. Spontant eller vad? Skall försöka ta bilder imorgon :) Efter det blev det en snabb sväng till stallet innan jag tog mig hem till Camilla. Där vi spelade kort, drack kaffe, åt Ballerina kakor, Citron muffins och glass. Väl hemma igen kollade jag på en film som heter "Role Models", den vart söt. Till denna blev det änna mer onyttigheter + nyttigheter mohaha. Har ni prövat blåbär, blåbärglass, blåbärs sylt & hackat knaprigt äpple till detta? Sjukt gott.





Här kommer lite random bilder från veckan...


Selma & Glaesir.

Sis & bäbis.

Snö, snö och ännu mer snö kom...

Min vackra Orchide blommor just nu =)

Nighty night peeps!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0