Fascination is just the way we feel.

Idag vaknade jag hos Camilla, vi åt en god frukost sedan började vi gå hem till mig där vi käkade lite nudlar, kokade kaffe som vi sedan tog med oss ner till stallet. Det blev en härlig ridtur i det underbara vårvädret. Varmt och helt vindstilla! :)

Sen så gick jag hem till mig och tog mig en väldigt behävlig dusch, städade lite och sedan blev det hög musik och fixa iordning sig. När jag var klar med allt dök Camilla upp. Jag lagade en god middag till oss, vi lyssnade på massa gammal musik från år 2000. "VI VILL HA MÅL MÅL MÅL, MERA MÅL" lalala. Ni fattar. Jätte trevligt hade vi det, dansade runt med RIKTIGT hög musik :D Sen efter det mötte vi upp en kille, Vaddish, på busshållplatsen.... Det var en trevlig kväll. Nu är jag helt död, trött som en gris. Har pratat lite med både Axel & Linn på msn, dem är i USA. Saknar allt gott folk ^^) Här kommer lite bilder från kvällen, enjoy! <3 X





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0