Right round, right round.

Måste börja med - oh oh oh oh oh ! Jag har saknat min Kira'baby <3

Kan inte vara arg på henne längre, hon sover med mig i natt!

Jag har bestämt att vi skall mysa ner oss i sängen och titta på en film, innan jag kommer somna av trötthet efter allt skratt jag lämnat ifrån mig x'>

Jag och Camilla åkte till Sahlgrenska akut idag, fast innan det så åt vi på Mc'Donalds, yum! Sen satt vi på akuten i fem timmar och herregud, vilken tid! (Tog dock en fika på Pressbyrån, latte & kanel bulle).. Min dag började med dåligt humör och slutade med riktigt jävla bra! =)

Ni som känner mig vet nog att när jag är rastlös för länge så slutar det med att jag istället dampar och får värdlens skratt anfall, skrattar lite lagom mycket åt mig själv! Vill ni att jag skall berätta lite? KEY :P

1. Vi satt på spårvagnen påväg mot Nordstan. Så pratar vi om Semlor, fan vad sugna vi var på det.... Hade läst en artikel i en tidning med Wienerbröds Semlor.... Såhär fortsatte konversationen....

Camilla- Åh, vi borde baka Parisare någon dag (ni vet sådana bullar?).

Jag- Ohja, jag vill ha feta Parisare, vi kanske borde åka till Paris och skaffa oss sådana?

Camilla kollar på mig konstigt- Jag vill inte ha en fet Parisare!

Jag- Men hade inte det vart gott? Fan vad sugen jag är på korv (vi åkte förbi en korvkiosk)..

Camilla- Åh Wienerkorv hade inte varit fel.

Jag- En fet Wienerkorv, fan vad gott, emn då måste vi ju ta en sväng förbi Wien efter vi vart i Paris. Så kan vi komma hem lyckliga med en varsin fet Parisare & fet Wienerkorv. Mohahahaha!

- Slutade med att vi båda skrattade så mycket att tårarna rann ner för våra kinder.

Sen börjar jag cepa lite till.... "Men titta stan i stan, vi är i Nordstan du vet stan i stan".

Väl där tog vi oss till busshållplatsen.... Så när vi står där, jag fortsätter dampa... Så hör vi en tjej och ett fyllo bråka....

Tjejen- Du får fan ingen cigg av mig!!

Fyllot- Käften!!

Tjejen- Stick!

Fyllot- Käften!

Tjejen- Men stick då!

Fyllot- Jag har inget att sticka med...

Två sekunder senare känner vi båda hur någon tar oss på axlarna, så går vi undan. Yes fyllot! Oh little man, drunk to!

På bussen påväg hem vinkade jag till alla bilar bakom, fan vad Camilla skämdes hahaha! :'D Gud ibland kan jag verkligen vara barnslig :P

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0