Sing me to sleep.

Tidigare ikväll ringde Camilla och frågade ifall jag skulle gå med henne & Schwalbe på en kvällspromenad. Efter en liten stunds tänkande slutade det med.. Att dem tog bilen hit och vi gick en sväng med min hund Bossen. Sen tog vi bilen hem till Camilla där vi drack kaffe och åt pepparkakor samtidigt som vi spelade kort. Marie hennes Big'sis lärde oss Vändåtta. Sen kollade vi på Drag me to hell. Andra gången jag såg den, men det är en skräckis. Jag är mer förtjust i rysare då skräckisar oftast är så överdrivna. Men jag tackar nog Schwalbe för att han körde hem mig. För att gå hem i mörkret aldeless ensam efter att ha sett en skräckis.. Plus att man dessutom är mörkrädd. Mja, det är väl inte världens bästa idé. :]

Annars har jag bara suttit här vid datorn en sväng. Druckit Oboy och käkat rostade mackor med Oboy på. - I know, men det är så himla gott! Kollade även lite på tåg till Stockholm (You Me At Six & Paramore konserten).. Tänkte nämligen hälsa på Camilla i Norrköping efteråt med tanke på att jag endå är en timma ifrån henne där uppe. Men det är lite komplicerat, för har nämligen en kuppong jag skall betala med. Och det verkar inte funka att beställa två resor, utan man kan bara använda sig av koden en gång. Så skall ringa till SJ imorgon och höra angående detta.. För det hade verkligen varit perfekt att ta sig en sväng förbi Norrköping i två dagar innan man återvänder till Götet :D Anyway, här är en bild på Camilla, Schwalbe & mig från Halloween. I hate it, men who gives a damn? Peace X


Kommentarer
Postat av: Camilla'Camilla.

åhhhhhhh JAAA! KOM KOM KOM :D:D:D:D:D:D:D:D

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-06 @ 11:33:01
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0