I want your love, I don't wanna be friends.

Idag eller kanske skall säga igår? Åkte jag hem till Camilla vid 19:00 tiden. Där spelade vi kort och pratade i kanske en timma. Sedan hämtade Schwalbe upp oss och vi åkte hem till honom. Där blev vi bjudna på kaffe av hans trevliga familj. Sen hämtade Johan upp oss och så åkte vi till bion. 22:45 började filme hehehe, och gissa vad vi såg? Saw 6, tack så hemskt mycket Camillas mammie som bjöd på biobiljetten :>

Åh fler filmer jag är så himla sugen på att se; New Moon, Snabba Cash (Joel Kinnaman), 500 Days Of Summer, Paranormal Activity, 2012.. Ja ni fattar nog?! Massor..  Anyway, det var en bra kväll som slutade med att.. Jag kom hem, gjorde mig rostade mackor. Satte på filmen "My Friends Girl" som jag egentligen bara skulle börja se på.. Men den visade sig vara både spännande och romantisk. Jag kan verkligen inte se på romantiska filmer just nu känner jag. I'm a dreamer & thinker. Om ni fattar? Nej jag behöver nog sova, börjar redan mummla... Peace X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0