It's getting late, dark outside.

Idag har det verkligen varit en sådan där upp & ner dag.. Jag har inte gjort särskilt mycket faktist. Levt i nuet, pysslat om mig jälv lite grand, käkat Kina mat, druckit smothie, kollat på Buffy & kollade nyss klart på P.s. I Love You. Som förövrigt är en så himla fin film, dock inget jag borde kolla på. Ibland har man sånna "känsliga perioder" då man inte borde kolla på romantiska filmer. Den perioden har jag nu. Haha ;)

Jag känner att mina ögon börjar bli riktigt trötta, riktigt trötta! Skall ta en liten nattrunda med Kira, sen blir det att nana för våran del. Jag kommer nog somna med ett gott humör, fick ett riktigt fint mejl förut av en riktigt fin vän. Finns inga ord! tusentusentusen tack för att jag har en så fin vän <3 Nej nu blir det verkligen att röra på mig, somnar snart sittandes.. Vart tog min vardagliga nattpiggnad vägen? Sov gott, dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0