Keep your feet on the ground.

Gårdagen var helt okej, en lugn fredag med andra ord. Mamma kom hem från jobbet med goda bakelser.. Sen vid 23:00 hämtade Camilla & Schwalbe upp mig. Så körde vi Marie till Kvilletorget. Sen blev det natt kaffe på McDonalds. Vi alla var ganska trötta men piggnade till. Så vi åkte upp på Ramberget och kollade på den vackra utsikten över Göteborg. Efter det tog vi och åkte en sväng till kyrkogården. Det var lite läskigt, så mörkt och bara en massa gravar. Men vi sa hej och så till både min pappa, mormor och morbror. Sen hann klockan bli 02:00 och jag kom hem genom dörren. Somnade ganska snabbt! Hihi.


Lil'sis skulle iväg på skoldisco, så jag lockade håret och sminkade henne.


Goda bakelser och en kopp svart, mums!


En kladdig puss från mig, mohaha.


Den vackra utsikten över Göteborg.


Schwalbe, Camilla & jag.. Peace! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0