Oh just stop one minute, I'm going to start again.



Satte mig och lyssnade på ett band som jag inte hört på evigheter. Det fick mig att tänka väldigt mycket på den grymma London resan 2007. Och dem här låtarna blev rejält spelade i mina hörlurar, från och till skolan varje dag. Eller rättare sagt, dem dagarna jag gick till skolan. Thihi ^.^ Vilka fina minnen vi har tillsammans alltså. Allt har vi McFly att tacka för. Måste säga att det är himla synd att Furthest Drive Home splittrades, för bra var dem ju.
Peace! X

(Btw; sorry för hemsk bild kvalitet - facebook. Har inga bilder kvar från den resan)


Kommentarer
Postat av: Eve

Den resan är oförglömlig <3 är så glad över att vi gjorde den!

2009-11-10 @ 12:48:06
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0