So sing, I am my own worst enemy.

Hi bloggen ^-^

Tänkte först och främst skriva att min lil'sis Selma fyllde sex år idag. Så vi har haft kalas här idag med massa god mat, tårta, bulle.. Ja ni fattar nog, massa gott! Så jag har ätit som en häst idag ;P Grattis till Selmis iallafall.

Sen ville jag bara skriva ut mig lite; ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT FOLK SÄGER NÅGOT & SEN INTE HÅLLER DET. ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT BLI VALD I ANDRAHAND. & HATAR BORTFÖRKLARINGAR. JÄVLIGT LESS PÅ ALLT JUST NU.

jvbwöngbrlbgmlwönbö lfdnal hilgrlgjsölkc ö nölfafv kdvs-csö<v .nvlövvsövdöääövnövS!!!!!!

Nu fick jag nog ut lite av all min besvikelse. Fattar inte hur vissa människor kan sitta och säga att dem inte skall göra om samma misstag igen, och endå så gör dem det. Vad fan skall man med vänner till om man endå bara måste gå och bli riktigt fett besviken? Okey, jag är verkligen skit trött nu. Så borde inte ens skriva här. Allt löser sig. Jag skall inte tycka synd om mig själv, jag tänker inte heller gå och vara sur. Därimot så är jag en jävel på att ge igen (okej kanske inte). Men skit samma! Allt är bara rrrrrroligt ;) 

Nu skall jag se på "Public Enemies" vräka i mig massa onyttigt bara för att.  
LATER'fan! ;D

Kommentarer
Postat av: ema

tycker att du & camilla kanske ska ta en sväng ner till olofström.



thihi.

2009-11-29 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0