Won the race but lost your mind.

Myst i soffan med vanilj te & goda mackor med tonfisk röra på :> Får mig att tänka på sommaren'08 då jag och mina mates bodde i London i en månad. Jag vet inte hur många gånger vi gick till affären för att just köpa rostbröd & tillbehören till tonfisk röran, hah! Men det var en av dem bästa månaderna i mitt liv, hihi. Önskar att jag uppskattat den tiden bättre, för nu skulle jag göra allt för en månad i London. & jag skulle göra mitt allt under den månaden för att få ett jobb där och rätta till mitt liv (: Iallafall så kollade jag lite på gårdagens Desperate Housewives, så himla bra serie! Åh påtal om serier, jag får inte glömma att spela in "Buffy The Vampire Slayer" skall springa och göra det direkt efter detta hehe. Lite kul, i Buffy så har både Wentworth Miller (Michael Scofield) & Wade Williams (Brad Bellick) från Prison Break medverkat. Påtal om inget sådär hahaha! x> Nej, nu skall jag göra mig en kopp svart, Peace! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0