Baby are you down, down, down, down, down?

Har spenderat större delen av dagen i soffan framför tv:n. Har haft världens huvudvärk på vänster sidan, satt liksom i örat och ögat. Men efter antal värktabletter så är den nu ganska borta. Mammie och min lillasyster hade bakat kanelbullar, så antal av dem har jag vräkt i mig idag. Samt Nougatkakor, yum! And alot of coffee ofcourse! Heheheh. Så det är väl det som hänt, förutom att jag och min syster satt och kollade på två filmer nu på kvällen. "Dreamer" och sedan Bambi 2. Jag älskar Disney, det är inget fel på att ta fram barnet i sig själv. Visst kommer vi alla sitta där 80 år gamla och fortfarande dra fram någon Disney film då och då? Jag och Camilla har pratat endel om att ha en sådan kväll. Kolla på Skönheten och Odjuret, Tönrosa och massa andra Disney filmer. Anyway nog snackat om det. Kira somnade i mitt knä förut, och när jag skulle resa mig och lägga henne bredvid så vaknade hon till. Hon såg så himla trött ut och hade bara öppe ena ögat. Hon verkligen försökte att kolla men det gick inte så bra. Gud vilket gott skratt jag fick mig. Hon är för söt min lilla baby.

Annars så har inte helgen bestått av särskilt mycket. I fredags var jag och Camilla och såg på bio. Det blev filmen - The timetraveler's wife. Bra film! Sen vandrade vi runt lite på Avenyn, pratade lite med en kille (Morgan) från Australien. Självklart blev det McDonalds under kvällen med. Senare kom Magnus och hans kompis och hämtade upp oss, så åkte vi runt i deras bil både till Kärra och Eriksberg med musiken dunkandes. Kvällen var helt okej. Sen hände en del saker, så jag har fått använda min kompis sida hela helgen. Bara funnits där liksom. Så mycket mer än så finns inte att säga. Nu skall jag ut och gå en sväng. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0