Where castles are made of sand.

Idag är en sådan dag då jag verkligen inte har gjort mycket alls.. Inget nyttigt i huvudetaget. Huvudvärken har gått upp & ner som en rollercoaster. Jag har spenderat mesta av min tid vid tv:n. Är det någon som kollade på 'Buffy the vampire slayer' när den visades -98? I did. Det var min absoluta favorit serie och jag var 7 år gammal. Det är sjukt att nu 11 år senare så visas den på nytt och jag kommer fortfarande ihåg alla karaktärers namn och minns en del från varje avsnitt. Visst att den ser ganska B ut i jämförelse med dagens serier. Men fan vad jag gillar den haha! Fick en blomma av mamma herrom dagen när jag kollade på just serien. I serien heter en vampyr Angel, blomkrukan jag fick stod det Angel på. Lite kul sammanträffande så.. Intresse klubben antecknar, I know.!

Just nu sitter jag här i mitt rum, lyssnar på McFly - Little Joana. Damn vad jag saknar världens absolut bästa band. En sak jag är väldigt säker på och det är att jag aldrig kommer sluta att lyssna på dem. Jag längtar så tills nästa gång jag kan se dem igen. Tills vi står där ema, camey & jag. Det lär dröja ett tag till, fasten väntan är hemskt jobbig så kan man stå ut. För sen när man ser dem igen så uppskattar man just att stå där så himla mycket mer! & hur excited är man inte inför deras nya album? Dem kan inte misslyckas, bara göra ännu ett fantastiskt jobb.

Ikväll skall jag bara ta det lugnt, njuta av en stor kopp te & goda mackor. Kanske se på någon film, annars blir det McFly dvd:n som sätts på.. Något i den stilen. Visst kändes det som hösten var här på riktigt idag? Solen sken, men riktigt jäkla kallt var det, träden ändrar färg och löv faller till marken. Himla mysigt.

Kommentarer
Postat av: ema

jag saknar mcfly så sjukt jävla mycket att det är inte sant!

<3

2009-10-01 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0