Until tomorrow.

Hey i höstvädret :]

Just nu ligger jag här i min säng, läser lite Perez Hilton blogg.. Funderar lite på att fixa till mitt hår. Med en varm härlig höstbrun färg haha! Nej men ärligt talat så känner jag för en uppfräschning. Eller hur det nu stavas?

Idag har inte hänt mycket. Sett blod och djupt köttsår. Umgåtts med Camilla hemma hos henne. Åt en underbart god och mättande kaka. Kollade på Kommissarien och havet. Gick hem i regnet, boohoo. Men det vart ärligt talat inte så farligt, i got home safe. Påtal om inget så är Kenza så himla söt! Öhm, what more to say? Jag är trött och borde sova. Magen kurrar och halsen gör lite ont, håller på att få en cold. Kanske att man borde göra sig en macka och en cuppa tea? Varför blandar jag allt på english? Jag vet inte, är trött och full av damp. Haha!

Men det vore inte fel med en film heller................
Har faktist tagit lite kort som jag tänkt lägga upp, men hittar inte kamera sladden till datorn. Eftersom mitt kamera minne kort har gått av lite så vågar jag inte pressa in det i den heller. Påtal om inget har jag trott att min kamera har varit sönder i ett par månader nu. Men nej, man behövde bara klicka sig in på något som fixade till och rensade hela kameran. Tadaaaa, nu funkar den korrekt.. Så himla typiskt, tog aldrig några egna bilder på McFy i sommras, och inte heller några på All Time Low. Vilket suger stort, speciellt när Linn aldrig skickar bilderna till mig. One month later. Jag vill ju visa er!! Nej nu skall jag göra mig te. Sov gott, njut av livet, låt ingen trycka ner er. Ehhhh?! Okej slutar nu hah. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Camilla'Camilla.

<3

2009-10-05 @ 05:23:54
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0