It's really not okey.



Var det någon som tittade på premiären av "Mammas pojkar" ikväll på tv4? I did! Det ärfaktist lite kul, för man kan ju räkna med en del action.. När det är så många tjejer i ett och samma hus, tillsammans med tre killars mammor och självklart så finns det bara tre killar.. Alla vill ju ha dem hahaha! Min favorit av killarna för tillfället är nog Tim. Fast ingen av dem är min typ av killar haha!



Sen tittade jag även på andra avsnittet av Inlåst. Ganska intressant faktist. Jag håller verkligen tummarna för Levi. För han verkar som en bra kille och jag tror verkligen att han kan klara detta. Jag tror dem alla kommer komma ut med nya erfarenheter och upplevelse som kanske får dem att tänka till innan dem gö något dumt igen. 

 


Kommentarer
Postat av: bells (:

åh, lindis, jag såg 'mammas pojkar'. det var faktiskt sjukt roligt! haha. snacka om mycket drama redan i första avsnittet! mammorna är ju lite speciella, haha! :)

2009-10-10 @ 22:10:53
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0