Hate the sound of one more pound, as it rolls away.

Hi & hello!

Idag har inte hänt särskilt mycket i mitt liv. Har pratat en hel del - alltså massor med Camilla på telefon. Annars så har jag ärligt talat ingen aning om vad jag gjort med hela denna dagen? Druckit en hel del Oboy iallafall, hah! Jo men jag lagade lite mat till mig själv med.. Det blev lax i ugnen med wasabi & peppar krydda, potatis, kokta morötter & romsås.. Yum! Sen var jag i stallet i nästan två timmar framåt kvällen när mörket smugit fram. Mysigt var det, lyssnade på radion och bara grejade med kaffe pausar i mellanåt. Nu på kvällen lyssnade jag en sväng på Joey och hans radio program. Han beskrev vad vårat svenska ord betydde på engelska (till engelska lyssnare). Sen berättade han att "bear" är ett ord som används flitigt i London dialekten. Man kan ha det i olika sammanhang utan att det betyder just björn. Exempel; Today it's bear cold here in Sweden. Då lärde jag mig något nytt för dagen haha! Skall nog lyssna på hans radio nästa vecka med, det var faktist intressant!

& nu har jag suttit här på datorn, checkat en sjukt massa klädsidor.. På H&M såg jag något intressant. Nämligen dessa väskorna. Dem kostar 99 kr där, söta är dem. Men jag har exakt två likadana från Primark som jag köpte i sommras. När jag var i London. Gissa vad jag betalade? 12 kr styck för dem, dock halva priset men endå. Jag undrar om det inte rör sig om exakt samma väskor? För ser verkligen ingen skillnad på dem.

 



Här är även två väldigt liknande väskor från Monki:

Visst är det lite konstigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0