Hey, don't write yourself off yet.

Det har hänt lite små saker som har fått mig att.. Ja vad skall man säga? Minnas? Sånt man verkligen inte tror skall hända händer. Man undrar varför, och varför just nu? När man liksom har lyckats få bort det mesta från ens hjärta och hjärna. Okej ni fattar säkert ingenting, det är knappt så att jag själv förstår vad jag skriver. Men behöver skriva av mig lite.

Jag vill veta vad som går runt i andra människor huvuden, vad dem tänker. Okej inte alltid, men ibland skulle man verkligen behöva veta. Fast det är väl det som gör att livet blir lite mer spännande? Man måste våga ta risker. Jag tänker alltid - att allt händer av en mening. Ibland är det så sjukt svårt att se vad meningen är. Men oftast så förstår man inte förens dagar, veckor, månder, år.. Senare. Jag vet att jag är jävligt naiv. Nuförtiden vågar jag inte ens inbilla mig saker, eller tänka det posetiva. Utan bara tänka att, den personen ville inget mer än det. Eller den grejen var bara en engångs förteelse, eller varför skulle den personen bry sig om mig eller i ens tänka på mig? I yngre dagar vågade man hoppas eller drömma, inte längre. Jag är naiv, det kommer jag nog alltid vara. Men jag hatar verkligen att inte veta, och behöva gå och grubbla på något som man heller inte kommer få veta. Så det är lika bra att ens börja, jag skall tänka mer på här och nu. Inte framåt eller bakåt. Visst har vi alla sjukt mycket fina minnen, även hemska minnen, eller minnen som var fina men som man bara måste glömma. För man kan väl inte gå och tänka tillbaka? Jag gjorde alltid det tidigare, nu är det inte på samma sätt längre. Men sen säger det BOOM och man är tillbaka på samma spår, nu sitter jag här och tänker igen.

(I know, inget intressant här inte - dock skönt att skriva av sig lite)
& jag borde skriva i min dagbok, den känner sig nog lite ensam.. Har inte rört den sen i september :(


Kommentarer
Postat av: camilla'camilla.

jag försöker ringa dig när jag kommer hem ikväll. jag känner att vi måste prata. massor. <3

2009-10-30 @ 11:21:26
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0