Just don't let me down.

Hejsan svejsan!

Idag har jag spenderat halva min dag framför tvn. Kollade på Hannah Montana - the movie & 17 again. Båda var faktist helt okej filmer att se på dagen. Sedan lagade jag en god middag till mig och min syster, tacos fick det bli. Mot kvällen fixade jag iordning mig för utgång, vart meningen att jag skulle på krogen med Linn. Men efter mycket om och men, besviken och sur Lindie. Så slutade det med att jag vräkte i mig Marabou nonstop & Cheezballs, kollade lite på Idol. (& visst är väl Tove så himla bra och söt? Så naturligt söt, med en egen röst)... Iallafall så hookade jag ihop med Camilla. Vi tog bussen in till McDonalds där det blev kaffe och glass, yum! Efter en lång fika där tog vi sedan en sväng genom Biskop. Längre promenad med andra ord. Så nu är jag hemma igen. Det blev en mysig kväll, känndes dock aningens segt att fixat sig iordning för ingenting.!

Nu blir det en film - Flickvänner från förr. Sen sova en liten stund innan jag skall upp igen vid klockan 06:45 för morgon fodring i stallet. Det suger. Men skall försöka somna om i några timmar innan jag skall ta bussen in till stan. För att möta Bella på en fika. Efter fikan drar jag nog vidare hem till Camilla. Ganska uppbokad dag med andra ord. - Måste klaga lite, min mobil vibrerar stup i kvarten av sms, nu vill jag vara sms fri tack haha. Om det inte är från någon kär vän vill säga <3 Nighty night dudes, sleep tight! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0