My only weakness is you.

Nu har jag tittat klart på Johan Falk 1&2. Helt okej faktist! Väldigt spännande att titta på då det är inspelat här i Göteborg. Man liksom känner igen sig hela tiden :) Är det bara jag som tycker att vi svenskar börjar komma igång lite i filmvärlden? Liksom Walander, Kommissarien och havet, Beck (har dock alltid funkat), Män som hatar kvinnor, Johan Falk... Ja ni fattar kanske ^.^ Som sagt se Johan Falk filmerna om ni inte sett dem. Själv ser jag fram imot trean och fyran. Tyckte även att jag såg att det skall komma eller finns? En femma och en sexa. Skall bli kul att se.

Annars har jag spenderat nästan hela dagen hemma. Tänkt väldigt mycket. Blivit sugen på att bli polis (alla skrattar lite).. Nja, helt enkelt tänkt endel på livet och vart det skall ta vägen. För just nu är jag inte nöjd. Jag vet att jag kunnat sköta skolan tjugo gånger bättre, men det var helt enkelt inte rätt tid eller rätt inriktning. Ibland händer något i ens liv som gör att allt vänds upp och ner. Ni som inte varit med om något sådant kan verkligen inte förstå vad jag menar. Just därför irriterar jag mig något stort på dem som inte kan förstå. Dem som tycker att man är lat, en loser, eller what ever bara för att man inte går i skolan. Jag är inte glad över att sitta här, men inte redo för något pluggande heller. Jag skall se om jag kommer någon vart. Annars så är det att komma upp rejält på fötter igen. Men det gäller bara att finna det man verkligen brinner för. Det finns massor jag hade velat bli eller jobba med. Men allt är för komplicerat just nu. Men detta skall lösa sig. Jag skall skärpa mig och få tillbaka den peppen jag hade ett tag. Jag känner mig verkligen inte redo för vuxen livet, det är liksom något som fattas. 

Men kanske att det bara en höst depp som kommer fram nu. När solen inte skiner på samma sätt.
Okej nu bara mumlar jag och borde verkligen sova. Så jag kan komma upp i hyffsad tid imorgon. Måste skärpa mig och komma in i bra vanor igen. Sov gott, peace.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0