Three cheers for five years.

Efter att dagarna bara seglar förbi och jag knappt kan komma ihåg när jag var sminkad senast...

Så är det verkligen på tiden att det händer något kul imorgon. Det verkar som det blir en kväll att se fram imot. Äntligen fixa iordning sig lite, och känna sig som en människa! Inte bara en liten Linda som smyger omkring i luff kläder, utan smink, och håret flätat i en utbakad fläta. Om dagarna som gått denna veckan så har det i princip inte hänt något alls. Varje dag har sett likadan ut. Vilket jag verkligen inte klarar av. Man undrar verkligen vart livet skall ta vägen. Tänk den dagen man har en egen lägenhet, åh vad jag längtar. Just nu saknar jag London något otroligt mycket, speciellt efter att ha läst lite i camilla'camillas blogg.. Hehehe, jag är hennes trogna fan! Saknar dock Ema's blogg lite ^_^ Vart tog du vägen vännen?! Nejmen ibland har man inget att skriva om, men jag trivs med att ha en blogg att vända mig till. Så den hänger kvar mohaha. Okej över till annat.. Jag har lite stuffs jag måste sätta igång med, behöver lite pengar dock. Har sett ett par sjukt snygga skor som jag vill ha, sen vill jag hemskt gärna ha ett par lackleggins som hänger i min garderob och en blå skjorta. Måste ha! Hihi.

Nog skrivet, skall försöka att inte glömma kameran imorgon.. Kanske ta en dagens outfit? Om allt går som planerat vill säga. Peace! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0