tomorrow's just a song away.



Är det någon mer än jag som redan har börjat längta till Halloween? Åh, detta året vill jag vara riktigt grymt utklädd. Detta året borde Halloween bli något extra. Det jobbigaste av allt är att hitta något man vill vara utklädd till. Visst ploppar sjukt mycket idéer upp i mitt huvud. Men helst skulle man kanske vilja se hyffsat bra ut med tanke på att man lär gå ut?! Det hade ju varit sjukt kul att vara jokern eller något sådant, fast som tjej så blir det väl inte lika kul. Hmm ^.^ Något lär jag väl komma på. Men hey, det är ju inte särskilt långt kvar.. Något jag alltid gillat sen jag var liten är vampyrer, liksom Buffy the vampire slayer till Twilight...... Men som det alltid blir, om jag sitter och längtar till något så slutar det alltid med att bli misslyckat. Kanske att man skall planera något bra eller inte planera alls? Skall fundera vidare lite på Halloween nu. Moahahaha! >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0