Break out! Break out!

     

Har suttit här nu och bläddrat igenom massa kläd/sko sidor.. Är väldigt shopping sugen, eller nej! Är väldigt sugen på påfyllning i min garderob. Allt som skriker höst. För vädret det senaste har vekligen inte varit särskilt fint. & hur sugen blir man inte av att bara sitta hemma i sina mys kläder, se på någon riktigt läskig film och vräka i sig massa onyttigt? När vinden piskar på utsidan.. Jotack, det låter inte fel. Så satt jag lite på H&M och kollade.. Så klickade jag in på denna mysiga "pyjamas", tänk vad skönt och snyggt att ha på sig den innan man lägger sig, själv sover jag ju bara i trosor så den ser jag inte som pyjamas haha! Eller den mysiga morgon rocken som jag gärna kallar morgon/kvälls rock. Jag älskar morgon/kvälls rockar. Så himla slappt och mysigt. Nej nu skall jag ta mig en liten natt promenad så jag vaknar till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0