but recently the flames are getting out of control.

Idag är en sådan dag man känner sig besviken på allt och alla. Idag är en sådan dag som man bara skulle vilja sätta sig på ett flyg och skita i allt annat. Idag är en dag som kommer sluta med att jag sitter i soffan och kollar på en film i mys kläder. Idag är en dag då jag känner att jag skulle vilja få ordning på allt, lösa alla problem. Idag är en dag då jag bara känner att allt är komplicerat. Idag är en dålig dag. Ja, ni kanske fattar hälften av allt? Men kände att jag behövde klaga lite. Idag har jag inte gjort allt för mycket. Vaknade vid 10:00 tiden, gjorde mig nudlar och kollade sedan på "tillbaka till Aidensfield" vilket jag gör varenda lilla dag. Annars har det inte hänt särskilt mycket.. Blev kaffe/rundstycke fika med moster & mamie. Och nu sitter jag här på hunddagiset och lyssnar på lite musik samtidigt som lille Jack (chihuahua) sitter och piper. Anyway, peace!

 

I've never told a lie, and that makes me a liar

Kommentarer
Postat av: camilla'camilla.

jag önskar att jag var hos dig nu vännen. <3

2009-09-04 @ 16:37:15
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0