But her head was up in space.

She needed to come down to earth.

Idag har inte riktigt varit min dag. Vid halv fyra jobbade jag fram till tolv. Men som tur var kom Camilla och gjorde mig sällskap vid 20:00 tiden. Det blev godis, cola och He is not that into you.. Himla mysigt. Efter att ha spenderat i princip hela dagen med att passa smö söta hundar (en lite jobbig dock ;>).. Så måste jag säga att denna dagen började bra. Jag och Camilla hade ingen lust att gå hem och sova. Så jag kom på den smarta idén, är inte McDonald's öppet? Vi slängde oss snabbt på datorn och kollade upp det och busstiderna. Självklart var det en öppen, så vid kvart över ett tog vi bussen in mot McDonald's. Vi åkte dit för att köpa oss en varsin glass, men självklart serverades inte det nu på natten sådär. Så det blev kaffe och Camilla bjöd mig på en god choklad muffin. Där satt vi till 02:40, sen blev det bussen hem och nu sitter jag här.

Imorgon så skall vi ut och rida, jag skall ringa hovslagaren. Sen skall jag åka för att se ifall jag kan få ett jobb på ett ställe.. Efter det blir det nog Idol & Skräckfilm med Camilla. Måste säga att det suger STORT att jag och min älskade rese&äventyrs kompis Camilla'Camilla har en varsin flygiljett till London på onsdag men inte kan åka. Jag skulle så hemskt gärna vilja åka en sväng till London, för idag har jag saknat det extra mycket! Sen så är jag så himla avundsjuk på alla söta människor som skall se All Time Low, The Friday Night Boys och The Audition på där i London. Jag vill, jag vill, jag vill.! Men ibland får man inte som man vill. Hur skall jag stå ut? Men såg dock att Rian skrivit på twitter att ATL kanske skall till Amsterdam igen tidigt nästa år, kanske att dem kommer hit med? Om inte annat kanske jag kan få med mig en Camilla'Camilla till just Amsterdam och se dem. Vill hemskt gärna att vi skall se All Time Low och You Me At Six tillsammans. (+++ att ema måste med <3 thih). Något annat jag skall göra i veckan är att ta en fika med Emma, och sen på Lördag eller tisdag blir det fika med Bella. Damn vad jag fikar. Kaffe, kaffe, kaffe ;>

Annars så har jag lyssnat lite på Avril Lavigne idag, för gamla minnens skull. April april Linn, haha! Peace X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0