I hate to say I told you so.

Idag har jag städat en hel del må jag säga.. Haha! Fan vad duktig jag känner mig. Senare mot eftermiddagen kom en fin vän till mig, Camilla. Vi drack lite kaffe och jag käkade mina nudlar. Sen bar det av ner till stallet. Det blev en härlig ridtur, förutom att det började ös regna mitt i alla och vart sjukt blöta. Men som tur var väntade kaffe i stallet. Efter att jag bytt om hemma här hos mig så körde lille mamie hem oss till Camilla. Där såg vi på The Unborn, käkade mackor och drack te. Fyfan vad läskig filmen är, ni kan tänka er att jag var rädd under de 35 minutrarna jag gick hem. Inte nog med det så vart det bäcksvart här i huset, trodde alla sov. Men när jag öppnar dörren står mamma där. Fyfan trodde jag skulle skita ner mig!

Nu sitter jag här i mitt rum, skall strax bädda ner mig i sängen och se på en film. Har två sub räckmackor, youghurt & ett stort glas Oboy som väntar här på mig. Skall se på The Uninvited, ännu en läskig film.. Kommer jag överleva natten? Jag fattar inte vad jag ger mig in på. Förrens jag väl ser på den. Gud säger jag bara, önska mig lycka till! Peace X

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag ska precis till att gå ner till mitt rum i källaren o kolla på just The Uninvited. Inte så smart när man ligger där nere i mörkret, ensam...men skräck e ju bäst! Får se om man somnar sedan...

2009-10-02 @ 23:39:40
URL: http://www.youtube.com/LifeOfSessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0