Just sat by myself all day.

Hmm ^ vad som annars har hänt i mitt liv det senaste? Ganska ointressant faktist. Igår åkte jag hem till Camilla på kvällen.. Där det blev kaffe, Marabou nonstop, tortillachips, mackor, idol från i fredags & sedan Kommissarien och havet. Det var mysigt, blåste för fullt ute och regnet smög sig fram. Så lyckades få min mamie att hämta mig efter det. Så slapp gå dem där furtio minutrarna i stormen haha! Väl hemma så kollade jag på en horror movie aldeless ensam. "The haunting in Connecticut", som är baserad på en verklig händelse. Eftersom jag tror på spöken/andar och sådant konstigt. Vad skall jag säga? Jag vart aningens rädd när jag skulle sova. Så det blev att jag fick somna till Landet för länge sedan. Töntiga lilla jag.

Idag har jag int gjort ett enda viktigt litet skit! Imorse skoddes hästen, sen kom jag hem. Satt här, åt middag.. Sen spenderades resten av kvällen vid tv:n. Dvs; How I met your mother, Idol och efter det blev det nudlar&te till filmen Rock. Den var faktist en helt okej måndags film. Förresten har jag tjatat en hel del med Camilla på telefon och sms idag, bara om massa onödiga saker haha. Linn ringe med en sväng.. Så fick tjata lite extra på att hon skall lägga upp bilderna från den 16:e. Men kanske att hon skall skicka dem istället så kan jag lägga upp dem.

Nej ni, känner att ögonen börjar ge vika haha. Måste nog ta och överge Emma som jag pratar med på msn. Söt tjej det där. Så att jag iallafall kan få någon sömn innan jag skall upp tidigt imorgon.. Godnatt :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0