i don't wanna be bad news.

dagens vill ha: honungsmelon. / dagens klädsel: mjukis byxor & oversized hoodie. / dagens smink: snyggt haha - hade inget att göra tidigare idag så.. / dagens doft: christina auguilera. / dagens frisyr: uppsatt i en hög toffs. / dagens låt: you me at six - finders keepers / dagens händelse: målade mina naglar i fransk manikyr två minuter senare förstör jag tre av naglarna. / dagens planer: gå på den där långa promenaden, sen hem och mysa i sängen med film, nudlar & te. / dagens saknad: camilla'camilla, ema & london. / dagens bästa: nudlarna? / dagens roligaste: absolut ingenting. / dagens dummaste: flickvänner. / dagens misslyckanden: naglarna haha! / dagens drog: motion in the ocean. / dagens köp: absolut ingenting men hoppas dock på en honungsmelon senare. / dagens godis: tråkig som jag är så måste jag nog säga att mitt dagens godis var en banan. / dagens humör: hopp-lös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0