Eclipse trailer


Jag har verkligen en svaghet för alla dessa vampyr filmer/serier. (Buffy & vampyrerna, Twilight, The Vampire Diaries osv..) Nu längtar jag något enormt till biopremiären av denna. Alltså hur bra som helst verkar den! Men visst, filmerna slår inte böckerna! Vet inte riktigt hur många gånger jag läst alla böcker på engelska som svenska. :> & allt började sommaren'08 när vi bodde i lägenheten i London. Hannele, Elli och jag satt där och läste, helt fast! Kommer ihåg en dag när jag vart utelåst från lägenheten i London. Elli & Hanney var i stan utan en aning om att jag inte hade åkt med Camey & Ema till Manchester. Så där satt jag utanför lägenheten, tre timmar i duggande regn och läste hahaha! Gamla goda tider och gud vilken underbar månad det var! Jag saknar alla mina rese mates, och vi borde ha en återträff och kolla på massa bilder/videor från alla Englands resor osv. För fan va vi har haft roligt tillsammans! X 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, jag minns den dagen också. Så chockade jag och Hannsie blev när vi såg dig sittandes mitt i väskhögen utanför vår dörr. As you said, det var en underbar månad. :') (bortestt från ex utelåsning m.m, haha)

2010-04-24 @ 16:27:15
Postat av: Dåren på gatan

Jag är en vampyrjägare och jag vill ha kontakt med alla som känner, eller känner någon som känner en vampyr. Kontakta mig!

2010-04-26 @ 21:59:53
URL: http://darenpagatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0