Seize the day or die regretting the time you lost.

Hey charming people! :] Min dag började för ungefär en timma sedan. Satte mig i soffan och började dricka morgon kaffet.. När det helt plötsligt kommer en flygande chihuahua från den andra soffan. Min reaktion blev att jag skulle ta imot henne, sämst nog glömde jag av kaffet i handen. Så nu sitter jag här, mina ny tvättade kläder doftar kaffe, min hand sticker pga hett kaffe. Vilken underbar morgon, haha! Så kanske att man skall ta och börja om dagen med en ny kopp kaffe, lite god frukost och en nypa salt.

Jag är förresten ledig idag, härligt. Jobbar bara torsdag denna veckan. Wonderful! Hmm, känner att jag behöver en dos av plinnie snart. Hon är och provjobbar på ett ställe som heter "Flygande Korven" så jag håller tummarna för henne. Anyway, nu skall jag börja om dagen. Ciao x

(Carpe Diem - Seize the day - Fånga dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0