The one i'm waiting for.

Började svara lite på frågorna ni ställde på frågestunden för hundra år sedan. Jag har verkligen varit sämst på att ta tag i det hela. Men nu tar jag mig i kragen. Så det kommer väl dyka upp ett inlägg med dessa idag alt imorgon :} Är det någon som har någon mer fråga, så är det självklart bara att ställa! Nu skall jag halta ner till stallet och göra allt i slowmotion, har så sjukkkt ont i min svanskota/röv haha. (Jag var ute och åkte skateboard med en killkompis igår. Skulle åka ner för en ramp, slutade med att jag dunsade rätt ner i asfalten med röven först. Trodde jag gjorde ifrån mig ett högt ljud, men enligt vän så var det snarare dunsen. Är lite rädd för att jag fått en spricka..) Ja ja, det är kul att vara barn för en stund - komma ifrån det vuxna livet ;) Chaooo sålänge!

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 07:32:46
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0