We drove around in a time machine.

De senaste dagarna har jag varit kanske lite duktig? Jag har promenerat en hel del, varit ute och ridit med min ena häst, promenerat lite till med min andra.. Igår var jag ute och åkte skateboard med Agge. Jag börjar få grepp om det hela. Vi vart ute på en lång sväng igår kväll. Jag på en skateboard och han på sin longboard. Vet ni vad? Jag tog alla nedförsbackar, ramlade inte en enda gång (okej nära i en brant backe, men klarade mig haha). Jag börjar till och med få grepp om svängandet hahaha ;) Det är riktigt kul och jag skall allt lära mig!

Idag mötte jag upp med min Linn. Vi promenerade, satt i skogen på fallna träd där vi drack kaffe och tjötade mer eller mindre om himmel och jord. Det var himla mysigt och väl behövligt. Det blev en hel del snack om sommar/vår. För gud vad jag längtar till sommaren'10. Brun hy, jeans shorts, Converse, söta klänningar, ute kvällar, kvällar på altanen med vin/öl, kanske ta skateboarden ner till havet för ett kvälls dopp? Jag tror ni förstår vart jag vill komma.. Men först skall vi ta vara på den efterlängtade våren :) Hihi!

Ni kan tänka er vad alla dessa promenader, skateboard åkandet & ridningen har gett för resultat? En jäkla träningsvärk i både röv som lår.. Men allra värst i mina vader, ohh dear. Nu skall jag sova, kanske att jag orkar kravla mig upp ur sängen i hyffsad tid imorgon. Peace X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0