London calling.

Ny och i princip egen lägenhet betyder en hel del planering angående inredning. Tror iallafall jag har hittat den perfekta tapeten till mitt sovrum. En fototapet på en röd telefonkiosk, engelsk såklart. Den kommer få mig att peppa peppa och så kommer jag vakna varje morgon och intala mig att det snart blir min tur. Jag skall bo där ett tag i mitt liv, för det är där jag känner mig hemma, i London vill säga. Men månad september gick inte ihop med allt jag har att göra, allt jag måste ordna och alla bokade tider jag har. Vem vet kanske nästa månad, eller månaden efter det. Men det skall bli av, för en sak är säker. Om tjugo år kommer jag inte sitta och ångra det jag har gjort, snarare det jag aldrig gjorde. Om tjugo år från nu skall jag vara stolt över att jag vågade leva min dröm, det skall jag se till. Bara inte idag, imorgon eller den fjärde september. </3

London kommer finnas där och vänta på mig tills jag är redo, det är vad jag intalar mig varje morgon jag vaknar och som nu.. Varje kväll innan jag går och lägger mig. Peace x


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varan =) kramar Zeko!

2010-08-29 @ 16:29:09
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0