And hey darling, I hope you're good tonight.


Jag ligger här i min lägenhet, aldeless ensam och sjuk en lördag kväll. Orkar varken äta eller dricka, this is killing me! Jag vill vara frisk, jobba och shoppa mig ett par skor. Okej det där med att shoppa skor, kollar på Sex & the city.. Ni förstår nog. Innan det kollade jag på Kung Fu Panda för första gången, den var tuff hah!

Fråga mig inte varför jag fått för mig att blogga, antagligen så är jag riktigt sjuk! Men kanske borde göra det lite oftare så att min älskade vän på andra sidan havet kan se vad jag sysslar med i mitt liv. Jag saknar henne, jag saknar att spendera timmar i telefon med henne. Min lilla Camilla'Camilla.

När jag var i Spanien blev jag lite kär, i klänningen på bilden. Alla tjejer måste ju ha sin egen "den lilla svarta" detta är min. Dyr men värt det. Kanske sitter den fint på nyår? Åh jag vill ha nyår. Gossssss.
x


Kommentarer
Postat av: frugan

äntligen följde du mitt råd & uppdaterade! hade näääästan tappat hoppet.

stunniiing klänning och skor som vi (du hehehe) hittade iaf! pussss love

2010-12-14 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0