Frågestund?

Okej sitter på jobbet nu & läste precis en liten söt kommentar.. Jag vet att jag är väldigt off just nu. Men skall skärpa mig och börja uppdatera minst ett nytt inlägg varje dag. Iallafall så undrade May om jag kunde ha en liten frågestund. Så varför inte? Fråga på vad ni vill/hur mycket ni vill. Så skall jag svara ärligt på allt. Hihi :)

Får vi se om man ens får några frågor haha! Erhm.. Tänkte att så fort jag har någon tid & idéer så skall jag försöka göra om bloggen lite.. Den är inte fullt så kul just nu! Men som sagt, go for it.. Fråga på, så skall jag sätta mig och svara om någon dag (: Hoppas ni alla små söta läsare mår bra! Peace X


You Me At Six - Playing The Blame Game
(en låt som spelas väldigt mycket i min ipod just nu)

UPDATE; frågestunden slutar på fredag klockan 00:00, skall försöka svara på lördag (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej hej :)

Vilka ställen har du besökt?

Av alla gånger du sett mcfly live, vilken var bäst?

Vilken är din favoritlåt?



ha en fin måndag.

2010-02-08 @ 19:40:12
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du haft en fling med någon i något band? ;)

2010-02-08 @ 23:13:17
Postat av: Anonym

Hur gör du&Camey när ni planerar en resa? T ex, hur gör ni med pengar(sparar etc)..och allt det där?

2010-02-09 @ 16:35:08
Postat av: May

Hej! kul att du uppdaterade:)



1. Vilken klädstil har du?

2. Läste att du är en hästtjej..hur länge har dy haft egen häst? och hur får du tiden att räcka till, med tanke på jobb och umgänge?

3. Hur många/ vilka kändisar har du träffat?



Det var mina frågor det:)

2010-02-09 @ 16:37:01
Postat av: camilla'camilla

Varför är du bäst i universum och varför måste du bo tjugoelvatusen mil ifrån mig? :<

2010-02-09 @ 23:37:09
URL: http://cameylou.blogg.se/
Postat av: sabina

varför är du allra finaste tjejen och varför kan du inte bara boka en flygbiljett nu så att vi får ha dig med oss? :<<<

2010-02-10 @ 21:35:03
URL: http://caramelcream.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej :) Har läst din blogg ett tag, och jag vet att du har sett mcfly x antal gånger. Men jag undrar, när och hur du började gilla dom? :>

2010-02-10 @ 21:48:53
Postat av: bells (:

haha aw ja den är fin! och jackan är faktiskt inte en kenza jacka, hihi. utan en från lipsy, men ganska snarlik antar jag haha. :)

2010-02-12 @ 13:12:34
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

väntar spänt på svaren i frågestunden ;)

2010-02-24 @ 23:11:27
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0