This love is dirtier then you think..

Yo yo yo! ;)

Vad har hänt sedan jag skrev här senast? Jag jobbar vardagarna i sju timmar, i fredags var vi på fest @ PP's (vi på jobbet), min häst råkade ut för en olycka, jag har pratat en hel del med Camilla'Camilla på telefon, jag har bestämt mig för att eventuellt ta en weekend i London nu i vår.. Ni vet bara gå ut sitta på en pub, strosa runt på Oxford st, kanske clubba?, Starbucks, Shopping osv.. Helt enkelt bara mysa. Men det blir isådana fall om jag har kvar jobbet och när våren tittar fram. När jag får min första lön skall jag nog investera en kamera, komma igång med bloggen lite mer. Sen har jag och Camilla'Camilla pratat lite om en resa till England i sommar.. Men mer får ni veta då. Sen så är det en hel del annat på gång, så lär bli mycket att skriva om under 2010. Aktivare skall jag se till att bli måste bara få ordning på allt och trivas med bloggen. Vill ha en helt ny blog'outfit! Anyway mer kommer det att bli iallafall..

Var det någon av er som såg The Vampire Diaries igår på kanal 6? I did. Nu är jag fast. Sure den påminner aningens om Twiligt. Men I'm a sucker för vampyrer. Om ni inte såg den så är det ett tips med andra ord! :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0