It'd be so easy to lose myself to you..

Hey folks! ^-^

Jag har varit lite off här det senaste, hehehe. Men det har hänt både mycket och kanske inget alls. Så har inte haft lusten att skriva helt enkelt ;) Men nu så, tummen ur röva haha. Vart skall jag börja, vad skrev jag senast? Hmm. I förrgår så tog jag tåget till Karlstad där jag sedan var i kanske tre timmar innan jag tog tåget hem igen. Träffade en trevlig kille på tåget och det blev helt enkelt en helt okej resa som tog upp hela den dagen. Natten till igår så kunde jag verkligen inte sova, vaknade hela fyra gånger under natten. Var så sjukt nervös, för hade nämligen en tid igår till en jobb intervju. Så igår var jag alltså på en jobb intervju. Hur det gick? Med musiken på hög volym i öronen, en Redbull/tuggemin så lugnade jag ner mig tillräckligt inför intervjun (hur fan stavas intervju på svenska haha?).. Iallafall så på möte gick jag, och det gick hur bra som helst. Dem var riktigt trevliga och jag gick därifrån med ett léende på läpparna. :) Efter kanske trettio minuter ringde dem upp mig, så på fredag skall jag dit igen. Det blir alltså utbildningskurs på fredag. Sen får vi se helt enkelt hur allt går.. Antingen så klarar jag jobbet eller så går det åt helvette. Får helt enkelt hoppas på att det går bra och att jag får jobbet.

Så det var i princip vad jag sysslade med igår. Idag har jag varit i stallet/fikat/umgåtts lite med Camilla hela dagen. Så nu sitter jag här och fryser som jag vet inte vad. Fyfan va det är kallt ute! Så nu blir det ett varmt och skönt bad, min Starbucks kopp fylld med varm Oboy och sedan en film på det. Mys kväll med andra ord. Åhh vad jag blev sugen på Ben & Jerrys nu. Ja tack det hade inte suttit fel. Nej gott folk, stay sweet! X

Kommentarer
Postat av: Eve

Grattis <3 vad är det för jobb?

2010-01-13 @ 21:56:40
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0